terça-feira, 2 de fevereiro de 2010

The New face ! ( A Nova Cara ! )


Now I offer more resources at my access, and highlights the novelty of my images and photos to "fight the Puppet," made from recycled material, these dolls, sometimes help me to improve my drawings, you see the side of the page access to Flickr, the photos of my project photos and other curiosities and urban landscapes where I live ...
Also, a daily newsletter of my Twitter, which once in a while, always has a quick news of last hour ...
And also, all my hits that you know ...!

Happy surfing ..!

=====================================


Agora apresento mais recursos no meu acesso , e em destaque à novidade de minhas imagens e fotos " à luta de Bonecos" , feitos com material reciclado, estes bonecos, as vezes me ajudam à melhorar os meus desenhos , reparem ao lado da pagina o acesso ao Flickr , as fotos de meu projeto e outras fotos curiosidades e paisagens urbanas de onde eu moro...
E também um boletim diário de meu Twitter , que de vez enquando , sempre tem uma notícia rápida de ultima hora...

E também , todos os meus acessos que vocês conhecem ...!

Boa navegação ..!

Nenhum comentário: